בשלב של ניתוב שיחה (ראה מדריך ניתוב שיחה) ניתן להשתמש בכלי AI פנימי על מנת לקבל להשתמש במידע קיים ולתת ללקוח את המענה המיטבי.
על מנת להשתמש בסוכן AI יש לבחור סוג שלב – ניתוב שיחה – סוכן AI:

שם הסוכן
בשדה זה יש להגדיר שם פנימי. מומלץ לתת שם פשוט וברור שייתן למשתמש מידע על תפקיד הסוכן. למשל – סוכן תמיכה חכם.

מקורות מידע
יש לבחור את מקורות המידע מהם ישאב הסוכן את המידע לפיו ייתן מענה ללקוח.


- ניתן לבחור יותר ממקור אחד
- מקורות מידע יכולים להיות לינקים לאתרים ודפים ספציפיים ברשת או קבצי מידע שנעלה למערכת.
- ניתן לבחור מקור מידע קיים (ראה פירוט בהמשך) או ליצור מקור מידע חדש בלחיצה על הכפתור "העלה מקור מידע חדש".
למשל, אם מגדירים "סוכן תמיכה חכם" ניתן להגדיר את מקור המידע כקישור למדריכים ולשאלות ותשובות באתר החברה.
רשומות שאותרו בבוט כמקור מידע
ניתן להשתמש ברשומות שאותרו בשלבים מוקדמים יותר כמקור מידע עבור הבוט. יש להשתמש עבור זה בשלב מקדים – "פירוק ויצירת רשומה" (ראו מדריך שימוש חכם בנתונים).
למשל, אם הלקוח מעוניין לראות פרטים מההזמנה שביצע, נבחר לפרק ולהציג לו את השדות הרלוונטיים עבורו בכרטיס המכירה. לא יוצגו שדות לשימוש פנימי כמו תיעוד התקשרות.
הוספת מקור מידע
הוספת מקור מידע מתאפשרת מתוך שלב סוכן AI בבניית צ'אטבוט או מתפריט ההגדרות. לאחר הגדרת מקור מידע ניתן להשתמש בו בכמה שלבים שונים או בכמה צ'אטבוטים שונים.

בעת הוספת מקור מידע, יש לתת תחילה שם למקור המידע. שם זה ישמש לזיהוי המקור על כן מומלץ לתת שם פשוט וברור המתאר את משמעות המידע. לאחר מכן, יש לבחור את סוג המקור, ולפעול לפיו:
קישור – דף ספציפי ברשת
בשדה כתובת URL יש להדביק את הכתובת אליה אנחנו רוצים להפנות.

קובץ – ייבוא של קובץ נתונים ומידע
בשדה העלאת קבצי PDF יש להוסיף את קבצי המידע הרלוונטיים. ניתן להוסיף יותר מקובץ אחד.
הנחיות
לאחר בחירת מקור המידע יש לבחור את ההנחיות לסוכן החכם. הנחיות אלו הן Prompt שיסביר לסוכן מה תפקידו, איזה מידע הוא מחפש, מה אופי התשובה הרצויה וכו'.
להנחיות הסוכן ניתן להכניס טסט דינמי שהוזן בשלב מוקדם יותר בצ'אטבוט. למשל אם מעוניינים בסוכן שבוחן את המכירות המשויכות ללקוח על מנת לענות לו בנוגע לסטטוס הזמנה, נשתמש בזיהוי הלקוח שבוצע בשלב קודם.
להלן דוגמה להנחיות לסוכן מכירה:

ניהול שיחה עם סוכן AI
כאשר הלקוח מגיע לשלב של סוכן AI בצ'אטבוט הוא יכול לשאול אותו שאלה חופשית. הסוכן יקרא את השאלה ויבדוק ויחפש תשובה במקורות המידע שנבחרו. לאחר מתן התשובה ללקוח, הלקוח יוכל לשאול שאלת המשך ולהמשיך את השיחה עם הסוכן.
במערכת מייצ'ט שיחה עם סוכן AI מוגבלת ל-50 הודעות. לאחר הגעה למספר המקסימלי השיחה תסתיים והלקוח ינותב לשלב הבא או לסגירת השיחה עם הצ'אטבוט.
סיום שיחה
לאחר שלב של שימוש בסוכן AI ישנן 3 אפשרויות פעולה:
- סיום שיחה
- העברה לנציג
- מקסימום הודעות – המערכת מאפשרת לסוכן לבצע שיחות באורך של 50 הודעות. באפשרותך להגדיר כיצד לנתב את השיחה לאחר הגעה למספר הודעות מקסימלי.

את בחירת האפשרות המתאימה ניתן להציג ללקוח בכפתורים לבחירה או בטקסט הסבר למשל "השב 'סיים שיחה' אם קיבלת מענה וברצונך לסיים את השיחה או 'העבר לנציג אנושי' אם יש לך שאלות נוספות"
