מערכת Crm פשוטה

אם יש לכם עסק, ולא משנה באיזה תחום, סביר שאתם עובדים עם ואל מול לקוחות שונים. אם מדובר במספר גדול מאד של לקוחות, הרי שתצטרכו מערכת אחת, פלטפורמה מסוימת, שבעזרתה תוכלו לנהל את מערך הלקוחות שלכם.

מהי מערכת Crm ומה חשוב לדעת עליה

אם יש לכם עסק, ולא משנה באיזה תחום, סביר שאתם עובדים עם ואל מול לקוחות שונים. אם מדובר במספר גדול מאד של לקוחות, הרי שתצטרכו מערכת אחת, פלטפורמה מסוימת, שבעזרתה תוכלו לנהל את מערך הלקוחות שלכם. כיום, תודות לפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים ובשל הצרכים הרבים של בתי עסק, חברות וארגונים, נולדו להם שלל של כלים חדשניים, שמציעים בדיוק את זה. מערכת Crm פשוטה או אפילו כזו, שהיא מתקדמת, היא בדיוק מה שצריך העסק שלכם ובדיוק מה שאתם, כבעליו ומנהליו צריכים, כדי שתוכלו לעבוד בדיוק כמו שצריך.


כאשר מדברים על מערכת Crm – Customer Relationship Management, מתכוונים למערכת חדשנית המיועדת לניהול מערך הלקוחות שלכם, מערכת קשרי לקוחות במילים אחרות. מערכת זו, שמותאמת נקודתית לצרכיו של העסק, לצרכי החברה או הארגון שאותו אתם מנהלים, כולל בתוכה מגוון רחב מאד של כלים, המהווים חלק חשוב ומרכזי בניהול העסק עצמו. במערכת כזו יופיע מידע אודות הלקוחות, כמו שמם המלא, כתובתם, הגיל שלהם, מצבם המשפחתי וכן פרטים אישיים נוספים חשובים, יופיעו דפוסי הצריכה שלהם, כמו: אילו מוצרים או אילו שירותים הם הזמינו מכם בעבר ובאיזו תדירות גם, יופיעו העדפותיהם של הלקוחות, כולל באילו דרכים הם מעדיפים להיות אתכם בקשר (הודעות SMS למשל או מיילים), יופיע מודול השיווק שלכם, כולל הקמפיינים הנדרשים לטובת קידומם של המוצרים או השירותים שאתם מציעים, וגם אמצעי תחקור חשובים, שיעזרו לכם להפיק לקחים הכרחיים אודות התנהלותכם (האם ועד כמה אתם עומדים ביעדי המכירה שהצבתם לעצמכם ועוד).

ליהנות בדיוק ממה שצריך

כל מערכת Crm, בין אם פשוטה או מורכבת, חייבת לעמוד בכמה עקרונות בסיסיים חשובים: עליה להציג לנו תמונה מלאה על פעולותיו של הלקוח שלנו, עליה לעזור לנו "לתפור" עבור הלקוח את המענה הנכון והמדויק עבורו ועליה לספק לנו את כל הכלים החשובים, שיעזרו לנו למשוך לקוחות חדשים ולשמור על אלה, הקיימים. את המערכות הללו מציעות כיום לא מעט חברות שונות במשק והן מוכרות לנו בשמות שונים, אם כי תהיינה בעלות רעיון זהה לחלוטין. אפשר, וזהו יתרונן העצום, להתאים אותן באופן מלא לצרכיו ולאופיו של בית העסק שלנו וכך לקבל את הכלים החשובים לנו ביותר (ישנם לא מעט כלים שלא תמיד יהיו רלוונטיים לנו או שימושיים). חשוב להגדיר בעת בניית המערכת והתאמתה לעסק שלנו את הצרכים השונים, תוך התייחסות גם לתהליכי העבודה שלנו ולאופן שבו אנו מתנהלים מול הלקוח. חשוב גם לקחת בחשבון את קהל העובדים, מי הם המשתמשים באותה מערכת והאם ועד כמה היא נגישה לנו וגם להם. בסופו של דבר, מערכת שכזו חייבת לספק לנו את המענה המתאים ולהיות אחת שקל לעבוד בה. מתקדמת ומתוחכמת ככל שתהיה, אם איננה נגישה לנו מספיק, הרי שלא נוכל להשתמש בה.

מעוניינים לשלב מערכת Crm בבית העסק שלכם? MyBusiness מקבוצת קו-מנחה היא הפתרון הנכון עבורכם. לפרטים אודות התוכנה, לחצו כאן, ולקבלת מענה טלפוני, התקשרו לטלפון 077-6049599

מאמרים נוספים

grad1
Businessman pressing button on touch screen interface and select CRM. busines concept.

עשו מהפכה בעסק שלכם עם מערכת My Business CRM

העסק צומח ועבודה עם אקסלים כבר לא מספיקה? אתם מחפשים איך לייעל את הפעילות העסקית שלכם, להגדיל את ההכנסות ולשפר את קשר...
grad1
טיפים-לכתיבת-פרומט-01

פרומט מערכת לסוכן AI: עקרונות, טכניקות ודוגמאות לשירות לקוחות, תמיכה ומכירות

פרומט מערכת (system prompt) הוא מקבץ הוראות והנחיות הניתנות למודל שפה בתחילת השיחה, המגדירות את תפקידו, אופיו וכללי ה...
grad1
כיצד-פועל-הצאטבוט1

כיצד פועל צ'אטבוט ה- AI שלנו: הסבר טכני בגובה העיניים

צ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית (AI) הפכו לכלי מרכזי בשיפור שירות הלקוחות והנגשת מידע בצורה מהירה ויעילה. במיוחד בפלטפ...
grad1
איך-לעבוד-נכון01

איך לעבוד נכון עם צ'אטבוט AI

עסקים רבים מאמצים כיום צ'אטבוטים מבוססי AI (בינה מלאכותית) כערוץ תקשורת עם לקוחותיהם – במיוחד בפלטפורמות כמו WhatsApp...
grad1
צאטבוט-מבוסס-CRM_01

היתרונות של שילוב צ'אטבוט במערכת CRM

מערכת CRM היא תוכנה לניהול קשרי לקוחות. היא משמשת כמרכז מידע אחד לכל אינטראקציה עם הלקוח – מפרטי ההתקשרות, דרך היסטור...
grad1
צאטבוטים-בוואטסאפ01

למה כולם עוברים לצ'אטבוטים בוואטסאפ

עסקים בכל העולם – ובפרט בישראל – מגלים שוואטסאפ אינה רק אפליקציית הודעות בין חברים, אלא פלטפורמה עסקית חזקה לתקשורת ע...
grad1
סוגים-שונים01

סוגים שונים של צ'אטבוטים – ואיך לבחור את המתאים לעסק

צ'אטבוטים הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחוויית השירות והתקשורת של עסקים עם לקוחותיהם. למעשה, מחקרים מראים כי רו...