הגדרות לכרטיסי המערכת

הגדרות במערכת הינן ממשק למנהל המערכת באמצעותו יוכל לערוך טבלאות ולהגדיר שדות:

No data was found

הגדרות במערכת הינן ממשק למנהל המערכת באמצעותו יוכל לערוך טבלאות ולהגדיר שדות:

לקוחות ולידים:

כאן ניתן לעדכן סטטוסי לקוחות, סטטוסי לידים וסוגי לקוח. 

לכל סטטוס ניתן להתאים מצב מתוך רשימה קיימת, לפי המצבים יושפע הדאשבורד.

1. בעזרת אייקון העריכה ניתן לערוך את הסטטוס.

2. כתיבת ערך הסטטוס.

3. בחירת מצב מתוך רשימה קיימת.

4. לחיצה על שמירת המידע.

בהגדרות הפניות ניתן יהיה לערוך סוגי פניות, סטטוסי פניות ועדיפותן.

הוספת מוצרים לטבלת המוצרים או שינוי סטטוסי מכירה בתצוגת הפייפלין:

בלחיצה על כפתור העריכה ניתן יהיה להזין את שם המוצר, להוסיף תמונה, מק"ט, מחיר ללא מע"מ ואת קטגורית המוצר.

במידה ויש הערות נוספות על המוצר, ניתן לכתוב והם יוצגו בהצעת המחיר:

משימות ופעילויות: ניתן לערוך סטטוסי פעילות, סוגי פעילות, סטטוסי משימה, סוגי משימה ועדיפות משימה.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.