הגדרות לכרטיסי המערכת

הגדרות במערכת הינן ממשק למנהל המערכת באמצעותו יוכל לערוך טבלאות ולהגדיר שדות:

No data was found

הגדרות במערכת הינן ממשק למנהל המערכת באמצעותו יוכל לערוך טבלאות ולהגדיר שדות:

לקוחות ולידים:

כאן ניתן לעדכן סטטוסי לקוחות, סטטוסי לידים וסוגי לקוח. 

לכל סטטוס ניתן להתאים מצב מתוך רשימה קיימת, לפי המצבים יושפע הדאשבורד.

1. בעזרת אייקון העריכה ניתן לערוך את הסטטוס.

2. כתיבת ערך הסטטוס.

3. בחירת מצב מתוך רשימה קיימת.

4. לחיצה על שמירת המידע.

בהגדרות הפניות ניתן יהיה לערוך סוגי פניות, סטטוסי פניות ועדיפותן.

הוספת מוצרים לטבלת המוצרים או שינוי סטטוסי מכירה בתצוגת הפייפלין:

בלחיצה על כפתור העריכה ניתן יהיה להזין את שם המוצר, להוסיף תמונה, מק"ט, מחיר ללא מע"מ ואת קטגורית המוצר.

במידה ויש הערות נוספות על המוצר, ניתן לכתוב והם יוצגו בהצעת המחיר:

משימות ופעילויות: ניתן לערוך סטטוסי פעילות, סוגי פעילות, סטטוסי משימה, סוגי משימה ועדיפות משימה.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
מדריך זה מציג את ממשק הניהול של צ'אטבוטים במערכת MyChat, מפרט את הכפתורים והפעולות האפשריות, ומסביר את שלבי העבודה הבסיסיים בהגדרה ועריכה של צ'אטבוט.

שליחת הודעת וואטסאפ מתוך המערכת

שליחת הודעה בפלטפורמת WhatsApp מתוך כרטיס הלקוח
grad1
סוגים-שונים01

צ'אטבוטים

צ'אטבוטים לייעול תהליכים עסקיים
grad1
Hand carrying businessman icon network - HR,HRM,MLM, teamwork & leadership concept

הגדרת לוחות זמנים לפי שעות פעילות

הגדרת לוחות זמנים לשעות פעילות לפי מחלקות
grad1
Businessman Leading the global world business community of network communication connected. Digital and technological convergence with abstract blue background.

שימוש בסוכן AI בצ'אטבוט

שימוש בכלי AI למתן מענה מיטבי ללקוח