הגדרת חשבון WhatsApp

הגדרות חשבון לשליחת דיוור WhatsApp

No data was found

על מנת לשלוח דיוורים ללקוחות דרך WhatsApp יש צורך להתחבר לחשבון WhatsApp עסקי מאושר. ניתן להגדיר חשבון WhatsApp עסקי חדש כחלק מתהליך ההתחברות וכדי לבצע זאת יש לוודא כי שי ברשותכם:

  1. חשבון פייסבוק פעיל
  2. מספר טלפון שאינו בשימוש באפליקציית וואטסאפ וניתן לאימות באמצעות הודעת SMS או שיחת טלפון. מספר הטלפון יכול להיות קווי.
  3. כרטיס אשראי (חברת מטא גובה תשלום עבור שליחת הודעות וואטסאפ מעל כמות מסויימת).

בתפריט הימני יש ללחוץ על הגדרות. בדף זה נראה את כפתור ההתחברות לחשבון מטא.

לחיצה על כפתור זה תוביל אותנו לדף חדש בו נצטרך להתחבר לחשבון

לאחר ההתחברות נצטרך לאשר את החשבון אליו התחברנו

לאחר אישור ההתחברות, נעבור להגדרת חשבון העסק ומספר הטלפון.

במסכים הבאים נכניס את פרטי העסק והמאפיינים שלו.

לאחר שהגדרנו את פרטי העסק, נזין את מספר הטלפון שהגדרנו בחשבון הוואטסאפ ונבחר האם לקבל את קוד האימות בהודעה או בשיחת טלפון מוקלטת ונלחץ Next

לאחר הזנת מספר הטלפון, יישלח קוד האימות אותו נצטרך להזין במסך הבא. אחרי הזנת קוד האימות, ניתן יהיה להתחיל לעבוד עם דיוורי וואטסאפ ממספר זה.

יש לשים לב כי לאחר ביצוע שלבים אלו ניתן לנהל עד 250 שיחות ביממה, על מנת להסיר את המגבלה ולהגדיל בהדרגתיות את כמות השיחות, יש לבצע אימות לבית העסק ומספר הטלפון בהגדרות החשבון העסקי במטא.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.