על מנת לשלוח דיוורים ללקוחות דרך WhatsApp יש צורך להתחבר לחשבון WhatsApp עסקי מאושר. על מנת לבצע זאת, נדרש להיערך מראש ולדאוג שיש ברשותכם:
- חשבון Facebook – יש צורך בחשבון Facebook פעיל אשר לו יש גישה והרשאות מלאות לדף FaceBook העסקי ולפורטפוליו העסקי במטא. ראו מידע נוסף בקישורים הבאים – יצירת דף פייסבוק , ניהול דף פייסבוק , meta business portfolio
- מספר טלפון לחיבור חשבון החשבון – נדרש להכין מראש מספר טלפון חדש אשר אין חשבון וואטסאפ המחובר אליו. ניתן להשתמש במספר נייד או במספר נייח, אך המספר חייב להיות זמין לקבלת קוד אימות (בהודעת SMS או בשיחה מוקלטת).
- כרטיס אשראי פעיל – בעת הקמת חשבון ה- WhatsApp וחיבורו לפורטפוליו העסקי במטא, תידרשו להזין כרטיס אשראי במטא. מבלי להזין את כרטיס האשראי ההודעות לא יישלחו. לחצו כאן על מנת ללמוד עוד על עלויות אפשריות נוספות למטא.
*שימו לב שלא ניתן להתחבר לאותו חשבון וואטסאפ גם ממערכת מייצ'ט וגם ממערכת נוספת / מכשיר נוסף במקביל.
** ניתן להגדיר על חשבון עסקי אחד יותר ממספר אחד, ניתן להגדיר ערוצים מרובים במערכת שכל אחד מהם יישב על מספר אחר (למשל ערוץ מכירות וערוץ שירות לקוחות)
בתפריט הימני יש ללחוץ על הגדרות. בדף זה נראה את כפתור ההתחברות לחשבון מטא.

לחיצה על כפתור זה תוביל אותנו לדף חדש בו נצטרך להתחבר לחשבון


לאחר ההתחברות נצטרך לאשר את החשבון אליו התחברנו

לאחר אישור ההתחברות, נעבור להגדרת חשבון העסק ומספר הטלפון.

במסכים הבאים נכניס את פרטי העסק והמאפיינים שלו.
אם בשלב זה אינכם רואים את הדף העסקי שלכם, אנא בדקו את הרשאות הפרופיל איתו התחברתם בדף העסקי.

לאחר שהגדרנו את פרטי העסק, נזין את מספר הטלפון שהגדרנו בחשבון הוואטסאפ ונבחר האם לקבל את קוד האימות בהודעה או בשיחת טלפון מוקלטת ונלחץ Next

לאחר הזנת מספר הטלפון, יישלח קוד האימות אותו נצטרך להזין במסך הבא. אחרי הזנת קוד האימות, ניתן יהיה להתחיל לעבוד עם דיוורי וואטסאפ ממספר זה.
לאחר חיבור החשבון בהצלחה מומלץ לשלוח לו הודעה ולראות שהחיבור תקין
יש לשים לב כי לאחר ביצוע שלבים אלו ניתן לנהל עד 250 שיחות ביממה, על מנת להסיר את המגבלה ולהגדיל בהדרגתיות את כמות השיחות, יש לבצע אימות לבית העסק ומספר הטלפון בהגדרות החשבון העסקי במטא.