שירותים נוספים

קרדיט SMS ודיוור, שעות הדרכה יישום ופיתוח

No data was found

במדריך זה נעבור על השירותים הנוספים אותם ניתן לרכוש בתוך מערכת מייביזנס.

קרדיט SMS ודיוור:

מתוך מערכת מייביזנס ניתן לשלוח ללקוחות הודעות SMS לנייד ודיוורי מייל (דרך MyCampaigns).

הודעות אלה הינן שירות בעלות נוספת לפי שימוש. בתפריט ההגדרות ניתן לרכוש קרדיט.

  1. בתפריט הימני יש לבחור הגדרות
  2. בתחתית המסך תחת שירותים נוספים יש לבחור "רכישת קרדיט SMS ודיוור".

3. בחלון שייפתח יש לבחור את סכום הקרדיט שרוצים לרכוש ולהזין פרטי אשראי.

לחצו כאן על מנת ללמוד עוד על השימוש בהודעות SMS

לחצו כאן על מנת ללמוד עוד על השימוש ב MyCampaigns ודיוורים

שעות יישום והדרכה / פיתוח:

צוות מייביזנס כאן על מנת לעזור ולתת מענה ללקוחות. יישום והדרכה / פיתוח הינם שירותים בתשלום (בשונה מתמיכה בתקלות)

  1. יישום והדרכה במשרדי מייביזנס / בזום – ניתן לרכוש בנק שעות יישום והדרכה ולתאם מול הצוות את השימוש בהן. לחלופין, ניתן לקבל הערכת שעות מהצוות בשביל היישום המבוקש ולרכוש כמות שעות מתאימה.
  2. יישום והדרכה במשרדי הלקוח – ניתן לתאם הדרכה במשרד הלקוח, מותנה במינימום של שעתיים. יש לתאם מראש עם הצוות ולרכוש מראש את שעות ההדרכה.
  3. שעות פיתוח – במידה ויש בקשות להתאמות הדורשות פיתוח, הצוות יבצע הערכת שעות בהתאם לאיפיון. לאחר אישור ותשלום על שעות אלה, יבוצע הפיתוח בתיאום עם הלקוח.

על מנת לרכוש שעות יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. צרו קשר עם צוות מייביזנס על מנת להעביר את הבקשה ליישום / הדרכה ולקבל הערכת שעות. ניתן לעשות זאת במייל support@mybusiness-crm.com.
  2. היכנסו לתפריט ההגדרות
  3. בתחתית המסך תחת שירותים נוספים יש לבחור "רכישת שעות הדרכה ויישום".

3. בשביל הדרכה ויישום יש לבחור בצד ימין האם מעוניינים בשעות במשרדנו או במשרדכם

4. בחרו את כמות השעות הרצויה והמשיכו בתהליך התשלום.

5. עבור שעות פיתוח – יש לאפיין מול הצוות את הפיתוח, אנחנו נוציא הצעת מחיר ונבצע את החיוב בהתאם.

לחצו כאן על מנת לראות את המחירון המלא.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.