שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות הנוגעות לשימוש ותמיכה במערכת.

האם אפשר ליצור משימות במערכת?
ניתן ליצור משימות בסיווגים שונים במערכת ולהקצות אותן לנציג ספציפי. כמו כן, ניתן לקבל תזכורת במערכת באמצעות מייל ו/או SMS על משימות פתוחות.
אפשר לקלוט נתונים למערכת לכל טבלה שקיימת. אפשר בקלות, בפשטות ובמהירות לייבא נתונים באקסל עם כל השדות הרצויים.
ניתן להפיק גרסאות שונות של הצעות מחיר מתוך המערכת ולנהל סטטוסים בהתאם לכל גרסא. קיימת אפשרות לשלוח את ההצעה באמצעות מיל ו/או SMS, הלקוח יכול לאשר את ההצעה דיגיטלית ולאחר אישורו מתקבלת התראה על כך במערכת ה-CRM.
אנו תומכים ביכולת זו של הפקת מסמכים חשבונאים (חשבוניות, קבלות וכו'). כמו כן, קיימת אפשרות לסליקת כרטיסי אשראי וביצוע חיוב בהוראת קבע לכרטיס אשראי.
ניתן לייצר טריגרים שבאמצעותם יש אפשרות לשלוח מייל/SMS בצורה אוטומטית. לדוגמה, כאשר תהליך מכירה הסתיים בהצלחה במערכת, ניתן לשלוח מייל אוטומטית לעובד התפעול להמשך עבודה וכן מייל "ברוכים הבאים" ללקוח.
אפשר לנהל לידים במערכת עד המרתם ללקוחות. קיים דשבורד לידים המציג בכל רגע נתון את מצב הלידים בחברה בדוחות סיכומיים. ניתן להקצות לידים בצורה גורפת למשתמשי המערכת.
בצורה קלה ופשוטה ניתן לסנכרן את יומן הגוגל ליומן המערכת. הסנכרון הנו דו כיווני וכל שינוי שמבצעים ביומן בגוגל או ביומן המערכת מסונכרן.
ניתן לקבל לידים למערכת מעמודי נחיתה ועמודי פייסבוק בצורה פשוטה באמצעות ממשק של Zapier.
אפשר לשלוח הודעות SMS מהמערכת ע"י רכישת בנק SMSים. השליחה נעשית באופן ידני ואוטומטי. בשליחה אוטומטית ניתן למשוך שדות מתוך המערכת לתבנית ה-SMS.
אפשר ליצור דוחות במערכת בצורה קלה ואינטואיטיבית. ישנו ממשק דוחות ידידותי למשתמש. ניתן ליצור דוח על כל מודול במערכת: לידים, לקוחות, מכירות, משימות, פעילויות ופניות.