האם אפשר ליצור משימות במערכת?
ניתן ליצור משימות בסיווגים שונים במערכת ולהקצות אותן לנציג ספציפי. כמו כן, ניתן לקבל תזכורת במערכת באמצעות מייל ו/או SMS על משימות פתוחות.
האם אפשר לקלוט לקוחות מקובץ אקסל למערכת?
אפשר לקלוט נתונים למערכת לכל טבלה שקיימת. אפשר בקלות, בפשטות ובמהירות לייבא נתונים באקסל עם כל השדות הרצויים.
האם ניתן להפיק ולשלוח הצעות מחיר דרך המערכת?
ניתן להפיק גרסאות שונות של הצעות מחיר מתוך המערכת ולנהל סטטוסים בהתאם לכל גרסא. קיימת אפשרות לשלוח את ההצעה באמצעות מיל ו/או SMS, הלקוח יכול לאשר את ההצעה דיגיטלית ולאחר אישורו מתקבלת התראה על כך במערכת ה-CRM.
האם ניתן להפיק מסמכים חשבונאים במערכת עבור הלקוחות שלי?
אנו תומכים ביכולת זו של הפקת מסמכים חשבונאים (חשבוניות, קבלות וכו'). כמו כן, קיימת אפשרות לסליקת כרטיסי אשראי וביצוע חיוב בהוראת קבע לכרטיס אשראי.
האם ניתן לייצר תהליכי עבודה אוטומטיים במערכת?
ניתן לייצר טריגרים שבאמצעותם יש אפשרות לשלוח מייל/SMS בצורה אוטומטית. לדוגמה, כאשר תהליך מכירה הסתיים בהצלחה במערכת, ניתן לשלוח מייל אוטומטית לעובד התפעול להמשך עבודה וכן מייל "ברוכים הבאים" ללקוח.
האם ניתן לנהל לידים במערכת?
אפשר לנהל לידים במערכת עד המרתם ללקוחות. קיים דשבורד לידים המציג בכל רגע נתון את מצב הלידים בחברה בדוחות סיכומיים. ניתן להקצות לידים בצורה גורפת למשתמשי המערכת.
האם ניתן לסנכרן את יומן סוכני המכירות שלי בגוגל ליומן המערכת ב-CRM?
בצורה קלה ופשוטה ניתן לסנכרן את יומן הגוגל ליומן המערכת. הסנכרון הנו דו כיווני וכל שינוי שמבצעים ביומן בגוגל או ביומן המערכת מסונכרן.
האם ניתן לקבל לידים מעמודי נחיתה ומהפייסבוק?
ניתן לקבל לידים למערכת מעמודי נחיתה ועמודי פייסבוק בצורה פשוטה באמצעות ממשק של Zapier.
האם ניתן לשלוח הודעות SMS מהמערכת?
אפשר לשלוח הודעות SMS מהמערכת ע"י רכישת בנק SMSים. השליחה נעשית באופן ידני ואוטומטי. בשליחה אוטומטית ניתן למשוך שדות מתוך המערכת לתבנית ה-SMS.
ניתן ליצור דוחות במערכת?
אפשר ליצור דוחות במערכת בצורה קלה ואינטואיטיבית. ישנו ממשק דוחות ידידותי למשתמש. ניתן ליצור דוח על כל מודול במערכת: לידים, לקוחות, מכירות, משימות, פעילויות ופניות.