ניווט ותפריטים

למערכת MyBusiness שני תפריטי ניווט עיקריים: כותרת עליונה ותפריט הצד.

No data was found

למערכת MyBusiness שני תפריטי ניווט עיקריים: כותרת עליונה ותפריט הצד.

הכותרת העליונה הינה קבועה וחוזרת בכל המסכים ודרכה ניתן לבצע מספר פעולות: 

1)     ממשק ההתראות – בו ניתן לצפות בהתראות בגין משימות או פעילויות שזמנן קרב.

2)     מעבר בין אפליקציות – במידה ואתם משתמשים במוצרים נוספים של MyBusiness כגון MyBooks (מערכת להפקת חשבוניות וקבלות) או MyCommerce (מערכת מסחר אלקטרוני), אפליקציות אלו יופיעו באייקון שבתפריט העליון.

3)     פעולות הנוגעות למשתמש – שינוי סיסמא, כניסה לסביבת הפיתוח (בתוכניות מתאימות ולמנהלי מערכת בלבד), והתנתקות מהמערכת.

בתפריט הצד ניתן לנווט בין המודולים השונים – עולם הלקוחות, המכירות, פניות השירות, משימות היומן וכד'. * שימו לב: למנהלי מערכת תהיה גם האפשרות להיכנס למסך הגדרות המערכת לשליטה על המשתמשים, הפרופילים וערכי טבלאות המערכת.

הניווט במודול הלקוחות, אנשי הקשר, המכירות, פניות השירות והמשימות מתבצע בצורה דומה. לאחר שתלחצו על הלינק הרלוונטי מהתפריט הימני תיכנסו למסך חדש ובו טבלה מרכזית, טופס חיפוש (שאילתא) וכפתור בצד שמאל של המסך. להלן הסבר על כל אחד מהרכיבים הנ"ל:

 1)     טבלה- הטבלה מציגה תמצית של הערכים ששמרתם במערכת. במידה והינכם במודול לקוחות, הטבלה מציגה רשימה של לקוחותיכם, במידה והינכם במודול פניות שירות, הטבלה מציגה רשימה של פניות השירות אשר פתחו נציגיכם.

– לחיצה על אייקון העריכה  שבצד שמאל של השורה, תאפשר לכם עריכה מהירה לערכים שמופיעים בטבלה.

– בכל טבלה יש מספר תאים שהטקסט בהם צבוע בכחול ולצידם אייקון. אלו הם קישורים לכרטיס הרלוונטי במערכת ולחיצה עליהם תפתח את הכרטיס הרלוונטי ובו פרטים נוספים על אותו פריט ואפשרות לעריכתם. לדוגמא: בטבלת פניות השירות ישנו לינק הן לכרטיס הפנייה ולחיצה עליו תוביל אתכם לקבלת הפרטים המלאים אודות הפנייה והן לינק לכרטיס הלקוח. לקריאה נוספת אודות כרטיסים לחץ כאן.

2)     טופס חיפוש (שאילתא) – טופס החיפוש מסנן את הטבלה בהתאם לערכים שהמשתמש מכניס- השאילתא הבסיסית היא חיפוש בטבלה לפי שם. כל אחד מהמשתמשים יכול לערוך את השאילתא כרצונו על מנת לייצר רשימה קבועה של ערכים שהוא יכול לסנן לפיהם. בכדי ללמוד עוד על שאילתות לחץ כאן.

3)     כפתור – באמצעות הכפתור ניתן להכניס ערכים חדשים לטבלה. לחיצה עליו תפתח טופס שיופיע מצידו השמאלי של המסך.

לא מצאת מה שחיפשת?
צור קשר עם התמיכה שלנו

מדריכים נוספים

grad1
SwMqf7F10VNMxBv4POxT8sm1

הרשאות ערוצים למשתמשים ופרופילים

הגדרת הרשאות לערוצים לפי פרופילים ומשתמשים
grad1
Businessman using mobile smart phone. Business global internet connection application technology and digital marketing, Financial and banking, Digital link tech, big data.

פתיחת שיחה מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM

הצגת השיחות המקושרות ללקוח וניהולן מתוך כרטיס הלקוח
grad1
Assemble a business team, marketing segmentation, team building, targeting, personalization, individual customer care (service), and customer relationship management (CRM) concepts.

קישור שיחה ללקוח, איש קשר, מכירה ופנייה

קישור השיחה ללקוח ו/או לאיש הקשר מולם היא מתנהלת, הקמת לקוח ו/או איש קשר מתוך השיחה. קישור השיחה לתהליך מכירה או פניי...
grad1
1-111

ניהול שיחה ופתיחת שיחה יזומה

תחילת שיחה מצד הלקוח, תחילת שיחה יזומה, מענה ותגובה, ניתוב שיחות בין משתמשים וסגירת שיחה.